مرکز پردازشهای سریع

دانشگاه شهید چمران اهواز

مرکز پردازشهای سریع

دانشگاه شهید چمران اهواز

https://telegram.me/scuhpcc

مرکز پردازشهای سریع دانشگاه شهید چمران اهواز (Shahid Chamran University High Performance Computing Center or SCU-HPCC) در شهریور ماه سال 1393 افتتاح و عملیاتی شد.

این مرکز با بودجه بیش از یک میلیارد ریال و با حمایت مالی ستاد هوافضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز راه اندازی شده است.

لوگوی اصلاح شده

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ق.ظ

با توجه به نظرات به دست آمده در رابطه با لوگوی مرکز، نسخه جدیدی از آن که اصلاح شده نسخه قبلی است، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اولین ویژگی این نسخه، رنگ آن است که سعی کرده ایم مطابق با رنگ لوگوی دانشگاه شهید چمران باشد. دومین ویژگی این نسخه انحنای نوشته ها است تا به این طریق یک شکل دایره ای به لوگو داده شود. با تشکر از آقای محمد امین درخشانی دانشجوی سال سوم رشته کامپیوتر که این تغییرات را اعمال کردند.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۰۲
  • ۳۶۰ نمایش

خبر

لوگو

نظرات (۱)

در کل این لوگو با مرکز پردازش‌های سریع مرتبط نیست. بیش‌تر شکلش شبیه یه پیتزاست. ای کاش جوری طراحی می‌شد که آدم وقتی بهش نگاه کنه یه مفهومی از مرکز پردازش‌های سریع بیاد دستش
پاسخ:
با سلام
در طراحی این لوگو سعی شده است که حد الامکان مانند لوگوی دانشگاه باشد ضمن این که به ابر رایانه Cray-1 که در سال 1976 راه اندازی شد نیز شباهت دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی