مرکز پردازشهای سریع

دانشگاه شهید چمران اهواز

مرکز پردازشهای سریع

دانشگاه شهید چمران اهواز

https://telegram.me/scuhpcc

مرکز پردازشهای سریع دانشگاه شهید چمران اهواز (Shahid Chamran University High Performance Computing Center or SCU-HPCC) در شهریور ماه سال 1393 افتتاح و عملیاتی شد.

این مرکز با بودجه بیش از یک میلیارد ریال و با حمایت مالی ستاد هوافضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز راه اندازی شده است.

نرم افزار siesta

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ
نسخه های 3.2 و 4.0 از نرم افزار SIESTA که یک نرم افزار شیمی محاسباتی است و برای محاسبات مولکولی و سنتز مواد از آن استفاده می شود، بر روی کلاستر نصب شدند. از آن جایی که نسخه نصب شده از کتابخانه MPI استفاده می کند، اجرای موازی آن بر روی کلاستر امکان پذیر است. برای اطلاع از نحوه اجرای برنامه های siesta و transiesta، فایل راهنمای زیر را ملاحظه فرمایید. وجود این دو نسخه برای تسهیل کار کاربران است که در صورتی که کد قدیمی تر دارند بتوانند با نسخه 3.2 اجرا کنند و در صورتی که بخواهند از ویژگی های جدید نرم افزار استفاده کنند، بتوانند نسخه 4.0 را اجرا کنند.


نسخه سوم 20-07-95
حجم: 136 کیلوبایت


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۳
  • ۱۵۸۲ نمایش

siesta

راهنما

نرم افزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی